Shimano navijak vanford fa 4000 xg
€274,96
Prejsť do obchodu
ďalšie informácie
Vanford, ideálny pre širokú škálu štýlov jemného rybolovu, je súčasťou radu Magnumlite a posúva hranice ľahkej technológie a konštrukcie a prináša pozoruhodnú jemnosť, ktorú môžete skutočne cítiť a ktorú určite oceníte.
Zotrvačnosť potrebná na uvedenie Vanfordovho rotora do pohybu je takmer nepostrehnuteľná. Je ťažké popísať ten pocit, ale vyberte si jeden a hneď budete vedieť, čo máme na mysli. S citlivosťou a ľahkosťou prichádza kontrola as kontrolou prichádza lepšie rybárčenie a väčší úspech. Je to win-win, a pokiaľ ide o ľahké rybárske zostavy s návnadou, je len veľmi málo, čo môže konkurovať Vanfordu. Skombinujte ho s akýmkoľvek vysoko kvalitným jemným návnadovým prútom a okamžite zlepšíte rovnováhu, čo vám umožní lepšie, dlhšie a zvýši váš pôžitok na vyššiu úroveň, než ste si mysleli, že je možné.
Citlivosť Vanfordu je čiastočne dôsledkom druhej generácie rotora Magnumlite, ktorý je spolu s telom vyrobený z exkluzívneho kompozitného materiálu Shimano Ci4+. To je tiež dôvod, prečo je navijak v ruke tak ľahký. Interne HAGANE Gear, MicroModul II, X-SHIP, InfinityDrive, InfinityXross a Silent Drive bezproblémovo spolupracujú a poskytujú plynulosť a klamné množstvo výkonu. Vanford je tiež vybavený pokročilou brzdou Shimano Duracross, ktorá poskytuje výnimočnú a presnú kontrolu pri zdolávaní tvrdých bojových rýb. Pre bezproblémové vedenie vlasca Anti-Twist Fin kontroluje tlak na vlasec, ktorý prechádza valčekom vlasca na cievku a je obzvlášť výhodný pri love s veľmi ľahkými nástrahami.
Technológia:
Nová konštrukcia MAGNUMLITE ROTOR umožňuje nebývalo ľahký a citlivý návin. Profil rotora - ktorý bol predtým symetrický - je teraz asymetrický a mechanizmus ramena zádržného mechanizmu - predtým umiestnený na rovnakej strane ako valec vlasca - bol presunutý na opačnú stranu. Ďalej bol odľahčený ukladač vlasca, ktorý bol vyrobený z titánu a hrúbka steny rotora bola optimalizovaná, aby sa úspešne znížila zotrvačnosť otáčania.
DURACROSS poskytuje hladký, spoľahlivý výkon a neuveriteľnú odolnosť. Materiál je zosilnený vpletaním nových vlákien v smere kolmom na smer vlákien, z ktorých sú vyrobené bežné podložky. Podarilo sa nám zvýšiť odolnosť proti oderu viac ako 10-krát.
SILENTDRIVE - Základná konštrukcia a diely súvisiacich s pohonom bola preskúmaná jeden po druhom, aby sa do najmenších detailov obmedzilo drobné hrkanie, medzery a chvenie medzi dielmi. Zaisťuje plynulé a tiché otáčanie cievky.
Prevodník MICROMODULE Gear II bol vyvinutý vďaka jedinečnej výrobnej technológii spoločnosti Shimano a najmodernejšiemu dizajnu povrchu zubov prevodníka. Povrchy hnacieho a pastorkového ozubeného kolesa boli od základu analyzované a aktualizované v rámci snahy spoločnosti Shimano o dokonalosť, aby sa ďalej zlepšil pocit hladkého ozubenia a znížil sa hluk pri navíjaní.
CI4 je živicový materiál vystužený uhlíkovými vláknami, ktorý je ľahší a má vyššiu pevnosť ako bežný živicový materiál. CI4+ je zdokonalenou verziou pôvodného materiálu CI4. oproti pôvodnému materiálu CI4 bola výrazne zlepšená tuhosť a odolnosť pri zachovaní ľahkosti materiálu, čo umožnilo znížiť rozmery a hmotnosť navijaka.
INFINITYXROSS poskytuje vynikajúcu odolnosť prevodovky vďaka špičkovému dizajnu a najmodernejšej výrobnej technológii. Pokroky v konštrukcii zubov ozubených kolies zlepšujú povrchový kontakt a záber medzi hnacím a pastorkovým ozubeným kolesom. Táto revolučná konštrukcia účinne rozkladá zaťaženie pôsobiace na povrch zuba ozubeného kolesa na väčšiu plochu, čím zabraňuje poškodeniu v namáhaných bodoch a zároveň výrazne zvyšuje celkovú odolnosť ozubeného kolesa.
Technológia INFINITYDRIVE je vyspelá konštrukcia, ktorá zaisťuje nižšie trenie a ľahšie navíjanie. Ozubené koleso pastorka je podopreté hriadeľom cievky namiesto ložiska pastorka na strane cievky. Rotačný odpor ozubenej časti bol znížený bez toho, aby bola ohrozená pevnosť prevodu.
X SHIP zaisťuje zvýšenú odolnosť prevodov. Vďaka tomu, že je pastorok na oboch koncoch podoprený ložiskami, udržuje presnú súososť s hnacím ozubeným kolesom. Táto zvýšená podpora umožňuje, aby ozubené kolesá zostali v rovnakej polohe aj pri najväčšom zaťažení. Technológia X-Ship tiež eliminuje trenie medzi hriadeľom cievky a prevodovkou, čo prináša rybárom ďalšie výhody v podobe lepšieho výkonu pri nahadzovaní ľahších nástrah.
Ozubené koleso HAGANE Drive Gear sa vyrába technológiou kovania za studena bez nutnosti ďalšieho obrábania. To zaisťuje dlhotrvajúcu hladkosť, pevnosť, ľahkosť a výkon v samotnom srdci navijaku. Tradičné tlakovo liate, strojovo opracované prevody sú pri veľkom zaťažení menej odolné.
Zotrvačnosť potrebná na uvedenie Vanfordovho rotora do pohybu je takmer nepostrehnuteľná. Je ťažké popísať ten pocit, ale vyberte si jeden a hneď budete vedieť, čo máme na mysli. S citlivosťou a ľahkosťou prichádza kontrola as kontrolou prichádza lepšie rybárčenie a väčší úspech. Je to win-win, a pokiaľ ide o ľahké rybárske zostavy s návnadou, je len veľmi málo, čo môže konkurovať Vanfordu. Skombinujte ho s akýmkoľvek vysoko kvalitným jemným návnadovým prútom a okamžite zlepšíte rovnováhu, čo vám umožní lepšie, dlhšie a zvýši váš pôžitok na vyššiu úroveň, než ste si mysleli, že je možné.
Citlivosť Vanfordu je čiastočne dôsledkom druhej generácie rotora Magnumlite, ktorý je spolu s telom vyrobený z exkluzívneho kompozitného materiálu Shimano Ci4+. To je tiež dôvod, prečo je navijak v ruke tak ľahký. Interne HAGANE Gear, MicroModul II, X-SHIP, InfinityDrive, InfinityXross a Silent Drive bezproblémovo spolupracujú a poskytujú plynulosť a klamné množstvo výkonu. Vanford je tiež vybavený pokročilou brzdou Shimano Duracross, ktorá poskytuje výnimočnú a presnú kontrolu pri zdolávaní tvrdých bojových rýb. Pre bezproblémové vedenie vlasca Anti-Twist Fin kontroluje tlak na vlasec, ktorý prechádza valčekom vlasca na cievku a je obzvlášť výhodný pri love s veľmi ľahkými nástrahami.
Technológia:
Nová konštrukcia MAGNUMLITE ROTOR umožňuje nebývalo ľahký a citlivý návin. Profil rotora - ktorý bol predtým symetrický - je teraz asymetrický a mechanizmus ramena zádržného mechanizmu - predtým umiestnený na rovnakej strane ako valec vlasca - bol presunutý na opačnú stranu. Ďalej bol odľahčený ukladač vlasca, ktorý bol vyrobený z titánu a hrúbka steny rotora bola optimalizovaná, aby sa úspešne znížila zotrvačnosť otáčania.
DURACROSS poskytuje hladký, spoľahlivý výkon a neuveriteľnú odolnosť. Materiál je zosilnený vpletaním nových vlákien v smere kolmom na smer vlákien, z ktorých sú vyrobené bežné podložky. Podarilo sa nám zvýšiť odolnosť proti oderu viac ako 10-krát.
SILENTDRIVE - Základná konštrukcia a diely súvisiacich s pohonom bola preskúmaná jeden po druhom, aby sa do najmenších detailov obmedzilo drobné hrkanie, medzery a chvenie medzi dielmi. Zaisťuje plynulé a tiché otáčanie cievky.
Prevodník MICROMODULE Gear II bol vyvinutý vďaka jedinečnej výrobnej technológii spoločnosti Shimano a najmodernejšiemu dizajnu povrchu zubov prevodníka. Povrchy hnacieho a pastorkového ozubeného kolesa boli od základu analyzované a aktualizované v rámci snahy spoločnosti Shimano o dokonalosť, aby sa ďalej zlepšil pocit hladkého ozubenia a znížil sa hluk pri navíjaní.
CI4 je živicový materiál vystužený uhlíkovými vláknami, ktorý je ľahší a má vyššiu pevnosť ako bežný živicový materiál. CI4+ je zdokonalenou verziou pôvodného materiálu CI4. oproti pôvodnému materiálu CI4 bola výrazne zlepšená tuhosť a odolnosť pri zachovaní ľahkosti materiálu, čo umožnilo znížiť rozmery a hmotnosť navijaka.
INFINITYXROSS poskytuje vynikajúcu odolnosť prevodovky vďaka špičkovému dizajnu a najmodernejšej výrobnej technológii. Pokroky v konštrukcii zubov ozubených kolies zlepšujú povrchový kontakt a záber medzi hnacím a pastorkovým ozubeným kolesom. Táto revolučná konštrukcia účinne rozkladá zaťaženie pôsobiace na povrch zuba ozubeného kolesa na väčšiu plochu, čím zabraňuje poškodeniu v namáhaných bodoch a zároveň výrazne zvyšuje celkovú odolnosť ozubeného kolesa.
Technológia INFINITYDRIVE je vyspelá konštrukcia, ktorá zaisťuje nižšie trenie a ľahšie navíjanie. Ozubené koleso pastorka je podopreté hriadeľom cievky namiesto ložiska pastorka na strane cievky. Rotačný odpor ozubenej časti bol znížený bez toho, aby bola ohrozená pevnosť prevodu.
X SHIP zaisťuje zvýšenú odolnosť prevodov. Vďaka tomu, že je pastorok na oboch koncoch podoprený ložiskami, udržuje presnú súososť s hnacím ozubeným kolesom. Táto zvýšená podpora umožňuje, aby ozubené kolesá zostali v rovnakej polohe aj pri najväčšom zaťažení. Technológia X-Ship tiež eliminuje trenie medzi hriadeľom cievky a prevodovkou, čo prináša rybárom ďalšie výhody v podobe lepšieho výkonu pri nahadzovaní ľahších nástrah.
Ozubené koleso HAGANE Drive Gear sa vyrába technológiou kovania za studena bez nutnosti ďalšieho obrábania. To zaisťuje dlhotrvajúcu hladkosť, pevnosť, ľahkosť a výkon v samotnom srdci navijaku. Tradičné tlakovo liate, strojovo opracované prevody sú pri veľkom zaťažení menej odolné.